Direktlänk till inlägg 17 februari 2016

Torsdagstema

Av Monica och Jacob - 17 februari 2016 16:42

TORSDAGSTEMA # I LIKE

Full vinter ute men vår i köksfönstren  

http://torsdagstema.blogspot.se/

 
 
Anita Malta

Anita Malta

17 februari 2016 20:17

Härligt !! Och då menar jag inte bara att det är vår inomhus med vackra blommor utan även att du är tillbaka igen och förhoppningsvis mår bra :-) Om drygt en månad är det vårdagjämning och därefter går vi över till sommartid !! Något att glädjas åt när kylan biter i kinderna under morgonpromenaden med vovvarna ;-)

Här på ön är det stormvarning och runt +16. Tror att även jag ska också köpa en bukett blommor och ta in våren :-) Kram från Malta !

http://maltanita.com

 
BP

BP

17 februari 2016 20:53

Tack och lov att du har återuppstått från de döda:-) Kunde inte ha uttryckt det bättre än Anita faktiskt. Välkommen tillbaka för att stanna hoppas jag.

Å i år kan man inte ens klaga över snömängden tycker jag. Vi fick ju nästan ingen snö alls, och den som kom kom sent. Kallt har det ju iofs varit och är fortfarande, men hittills var det en helt okej vinter.

Å påskliljor och krokusar är ju alltid fina och säkra vårtecken!

Svar: Det där med kommentarer/läsare är ju lite "knepigt". I bloggvärlden glöms man lika fort som irl, vilket är helt naturligt tycker jag. Sedan har man ju några riktiga "bästisar" som faktiskt verkligen saknar en när man inte bloggar. Å sådana har faktiskt både du och jag. Å det där dom man ska vara rädd om. Tycker jag då.
Vad gäller kommentarer har jag hellre kvalitet än kvantitet för att vara ärlig. Tror nog att du håller med här:-)

http://-computerart.blogspot.se

 
Anneil - A'la Foto

Anneil - A'la Foto

18 februari 2016 04:16

Åh så härligt med våren inne hos dig! Det ser riktigt härligt ut! :)

http://alafoto.se/blogg

 
Lottal

Lottal

18 februari 2016 14:26

Här kom massor av snö i natt men nu töar det för fullt! Har haft rullarunt övningar med Russan för att hon skulle få pälsen tvättad i snön!

http://www.vidvatternsstrand.blogspot.com

 
Paula i pörtet

Paula i pörtet

18 februari 2016 16:50

Hej, tulpaner har jag sett mängder av men påskliljor och hyacinter, det var premiär! Det finns hopp!

http://paulaz.se

 
cat

cat

19 februari 2016 10:17

Hej igen även här :-)
Underbart med vårens vackra blommor! Nu vill jag se dem även utomhus.

http://1bildibland.blogspot.se

Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Av Monica och Jacob - Lördag 30 mars 17:11

Ja vad säger man, måste ha varit en jävla smäll stackars människor som bor där. Man är inte säker någonstans nu för tiden, hur kunde det bli så här vi lite äldre som har något att jämföra med ser ett land i totalt förfall. Skulle inte vilja va...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards