Direktlänk till inlägg 7 juli 2012

Kajsa

Av Monica och Jacob - 7 juli 2012 21:15

KAJSA 2002-03-29 2012-07-07



Min lilla gumma  hjärtat orkade inte längre men full fart till sista stund nästan.

Saknar dej så

 
 
Beate

Beate

7 juli 2012 21:13

NEJ!!!!!! Inte Kajsa också. Är så otroligt ledsen Monica. Vet inte vad jag ska säga... Ger dig en styrkekram i stället, hoppas den hjälper.
Å på det ska jag ta en vinare, rekommendera dig att göra likadant!

http://bp-computerart.blogspot.se

 
Ingen bild

Susan

7 juli 2012 21:27

Nej vad råkigt :((((
Tänker på Er båda och sänder en stor varm kram.

 
Oldmolly + Kim

Oldmolly + Kim

7 juli 2012 23:27

Hälsa till Smilla däruppe!
Träffade nyligen en dam som inte ville skaffa hund, hon tyckte det var så jobbigt, när de blev gamla och skulle gå bort. Men tänk så mycket hon missar - kärlek och glädje man får. Det är värt att sörja en älskad hund, med tanke på vad man redan fått tillbaka under alla år, eller hur?

http://oldmolly.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Siv

8 juli 2012 05:14

En bamsekram till er från oss vet hur jobbigt det är.

 
cat

cat

8 juli 2012 10:10

Hon var en vacker tjej! Massor av kramar.

http://1bildibland.blogspot.se

 
Pennelina

Pennelina

8 juli 2012 11:21

nej... så sorgligt! vet ju hur det känns...

Kramar från mig <3<3<3

http://pennelinasordbruk.wordpress.com

 
Beate

Beate

8 juli 2012 13:14

Hur är det med dig idag??! Gör ett lösenskyddat inlägg och berätta vad som har hänt. Att skriva av sig gör det kanske lättare för dig...

PS. Att åka in till Stockholm skippade ni nog i dessa pissväder eller... DS.

http://bp-computerart.blogspot.se

Monica och Jacob

8 juli 2012 13:57

Känns konstigt familjen har decimerats med en tredjedel på 11 månader, Ebba o Signe är som vanligt verkar inte alltför bekymrade över att Kajsa är borta.
Själv vet jag att jag gjorde rätt och tur var det att vi inte opererade bort talgkörteln för det hade hon inte överlevt, som det är nu fick hon ju må bra några månader extra.
Ha det bra i skitvädret, jo vi var in i dag men det blev inga höjdarfoton
Kram

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

8 juli 2012 16:22

Men vad tråkigt att ni har tagit bort Kajsa :-(. Är väldans jobbigt när våra kära vänner måste lämna oss :-(.
Men ni fick ju iaf 10 härliga år med eran fina tjej :-). Ja nog var det tur att ni inte opererade henne.

Skickar många styrkekramar till er.

http://heratorpetsvinja.minwebbplats.se

 
Sussi

Sussi

8 juli 2012 20:48

Fy vad ledsamt! Jag hittar inga ord. Jag är så ledsen för eran skull..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Mormor

Mormor

9 juli 2012 17:44

Hva kan man si eller skrive? Når hjertet blør?
Føler med deg. Og dine.
Godt at hun hadde et rikt liv, og ga gode minner.
Klem fra mormor

http://www.starbear.no/mormor

 
Ingen bild

Phia

10 juli 2012 05:05

Kramar,tänker på Er.

Monica och Jacob

10 juli 2012 18:27

TACK

 
Ingen bild

Gisela

10 juli 2012 10:33

Lider så med er. Nu får ni ha lite flyt. Känns som man förlorar en del av sig själv när ens bästa vän går bort. Tillåt dig att sörja och njut av ebba o signe. Hon fick många fina år med er <3
Stor kram

Monica och Jacob

10 juli 2012 18:30

Ja du sorgen måste ha sin tid;-( men det har blivit tyst hemma bara 2 kvar att dela på.
Gör mej ingen brådska men tittar efter en långhårshane.
Tack igen för dina sms när jag satt på Albano.
Kram

 
Ingen bild

Susan

10 juli 2012 23:31

<3

 
Ingen bild

Siv

11 juli 2012 06:30

Bamsekram

 
Ingen bild

Yvonne

11 juli 2012 12:41

saknar henne jag med.
kramen och tänker på er ofta

 
Junitjej

Junitjej

11 juli 2012 14:20

Jag beklagar verkligen! KRAM!

http://junitjejen.se

 
Ingegerd

Ingegerd

12 juli 2012 19:27

Åh, så sorgligt för er! Vet hur det känns och snart händer nog ngt liknande här. En med blåsljud och en som är 15 år, ändå är man inte beredd då det händer. Era hundar lever så härliga liv och är så älskade, kramar till er!

http://vitplister.blogg.se/?tmp=149250

 
Pysselfarmor

Pysselfarmor

16 juli 2012 18:29

Nämen jistarns!!! Jag har knappt farit runt på internet under en veckas tid för barnbarnen har hållit farmor igång så detta hemska har jag inte sett!

så sorgligt så sorgligt - jag blir sååå ledsen. En så kär vän för dig/er. Vilket tomrum det blir nu med två hundar borta. Det finns inga ord till tröst!//kram Gun

http://pysselfarmorsbilder.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Av Monica och Jacob - Lördag 30 mars 17:11

Ja vad säger man, måste ha varit en jävla smäll stackars människor som bor där. Man är inte säker någonstans nu för tiden, hur kunde det bli så här vi lite äldre som har något att jämföra med ser ett land i totalt förfall. Skulle inte vilja va...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards