Direktlänk till inlägg 30 augusti 2011

Livet går vidare

Av Monica och Jacob - 30 augusti 2011 07:46

Ja vad ska man säga livet måste ju gå vidare även om det inte känns bra.

Vi har ju tjejerna kvar som behöver oss, Signe tror jag märker att brorsan är borta eftersom hon verkar gå och leta och pipa som hon inte gjort förut.


Sista bilderna från när han var frisk vid badet i fredags

Och en bild från när vi tränade muskler i snön.

Ha en bra dag     

  

 
 
cat

cat

30 augusti 2011 08:02

Ja det är väl tur att ni har tjejerna kvar. Ge dem massor av kramar från mig. Speciellt Signe som saknar sin bror så.

http://1bildibland.blogspot.com

 
Beate

Beate

30 augusti 2011 09:07

Tack för det inlägget Monica. Ja life must go on, lättare sagt än gjort tror jag.
Klart att Signe saknar sin brorsa lika mycket som du.
Nu tycker jag att du lägger upp ett inlägg till tisdagstema "Morgonrutin", för om någon har en morgonrutin så är det du. Ta med dig tjejerna, titta upp = du ser en strålande sol. Du kommer även att gilla temperaturen, vilket inte jag gör... så ut med dig!!! Kram!!!

http://bp-computerart.blogspot.com

 
Pennelina

Pennelina

30 augusti 2011 10:15

Milo väntade på Tore (katten) långt om länge... klart de vet vad som händer...

Känner med er!

Kramar <3<3<3

http://pennelina.blogspot.com

 
Ingegerd

Ingegerd

30 augusti 2011 10:28

Det är gott att ha sina bilder kvar, jag minns mina hundar även med händerna. Hur de kändes då jag skötte pälsarna, lyfte upp dem osv. Jag tycker det är fint att vårda minnena. Sorgen mildras med tiden och tack och lov att man fortfarande har hundar kvar hemma! De behöver oss! Kram!

http://vitplister.blogg.se/?tmp=30102233

 
Ingen bild

Pia

30 augusti 2011 11:14

Ja era rutiner går inte av för hackor:)Önskar att jag var lika bra på att hålla på dom som ni gör:)Och du får tänka på Jacobs mat och sovklocka:))Det är klart att brorsan saknas i hela flocken . Jag säger som Pappan i Ronja Rövardotter.HAN FATTAS MEJ. KRAM KRAM KRAM

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

30 augusti 2011 13:49

Jo det är väl så att livet går vidare, även om det känns bra jobbigt. Kan förstå att tjejerna undrar var han är och även saknar sin kompis.

http://heratorpetsvinja.minwebbplats.se/informatio

 
Ingen bild

Susan

30 augusti 2011 14:01

Jobbiga bilder i förra inlägget :(:(.Allt går på ½ fart nu..JOBBIGT :(:(
KRAM

 
Pysselfarmor

Pysselfarmor

30 augusti 2011 19:59

mina tårar trillar fastän jag aldrig har träffat Argos "live" så kände jag honom....åh så sorgligt!
Finns inte ord för din/er saknad //kramar många

http://pysselfarmor.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Måndag 19 feb 17:15

Hu förra veckan var det riktig vinter här, fick skotta varje morgon och under all snö var isgatan kvar så man fick verkligen se sej för.         Nu har det tinat bort lite is men man får fortfarande se sej för, vore en katastrof om jag skull...

Av Monica och Jacob - Lördag 3 feb 16:03

Man har fått motion i vinter, snön har ju vräkt ner. Medan jag skottat har hundarna motionerat sej vilket ju inte är så tokigt.     Nu är det mindre roligt med all is man får gå försiktigt och se sej för har ju ingen större lust att hamna på...

Av Monica och Jacob - 21 augusti 2023 10:36

Mor skulle ha fyllt 90 år den 12/8 så vi tog och åkte till Edsbro tände ljus och bytte ut blommorna. Kalhyggena blir bara fler och fler på vägen mellan Rimbo och Edsbro, riktigt tragiskt att se eländet och absolut inte bra för klimatet som al...

Av Monica och Jacob - 2 augusti 2023 10:03

För att alla ska kunna bidra till ett smartare och mer hållbart samhälle har regeringen beslutat att alla elmätare ska bytas ut. Den nya mätare är förberedd för digitala tjänster och kan hjälpa dej hitta hushållets energitjuvar. Ärligt vem fan br...

Av Monica och Jacob - 30 juni 2023 11:10

Nu ska jag förvåna er med att tala om att jag träffat en riktigt bra och trevlig läkare på Närakuten. Ravindra hette hon och tog sej tid att gå igenom journalen och frågade och förklarade jag blev helt ställd kan jag tala om. Gav mej också ny med...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards