Direktlänk till inlägg 3 augusti 2010

Tisdags Tema

Av Monica och Jacob - 3 augusti 2010 05:54

TISDAGS TEMA # NÖJE

  

För en del är detta ett helgnöje.

För att se fler bidrag http://tisdagstema.se/

 
 
Ingen bild

Siv

3 augusti 2010 06:04

Ja man ser dom lite överallt dom utbrända bilvraken;-(
Ha en skön dag i regnet/Kram

 
Ingen bild

Phia

3 augusti 2010 06:11

Att inte folk kan ha nåt vettigare för sig;.Önskar Er en trivsam dag.Kram

 
Ingen bild

Monica

3 augusti 2010 06:21

Ja vore surt om dom eldade upp bilen för
en;-(
Ha en bra dag;-)

 
cat

cat

3 augusti 2010 07:50

Vad trött man blir på människor som gör sådant där.

Ha en bra tisdag ni också.

http://1bildibland.blogspot.com

 
Beate

Beate

3 augusti 2010 08:26

Jamen hallå!!! Din hjärna verkar ju vara lika konstig som min. Jag älskar sådana bilvrak (om ditt nöja syftar årt att älska rost och utbrända vrak). De har nå't att berätta liksom. Naturen mår kanske inte så bra av dem men dom är ju perfekta nöjesbidrag:-) Love it!

http://bp-computerart.blogspot.com

 
Helena Kulle

Helena Kulle

3 augusti 2010 09:24

Ja, tyvärr finns det idioter som inte kan låta bli att förstöra för andra, sorgligt.
Ha en fin dag.
/Helena

http://kullefotoblogg.wordpress.com

 
Erik "Semlan"

Erik "Semlan"

3 augusti 2010 15:33

Usch ja. Kan inte förstå, trist att det sker så mycket. Tröttsamt betéende. Inte kul komma till bilen på måndagsmorgonen och hitta den utbränd. Då lär man kunna hålla sig för skratt.

http://erik56.blogg.se/2010/august/gladje-over-ska

 
Mona

Mona

3 augusti 2010 23:02

Det finns så mycket trevligt att ta sig för och så väljer vissa individer att som "nöje" bränna bilar... Kommer att tänka på när jag såg den kritikerrosade filmen "Farväl Falkenberg" på bio. Jag förstår andemeningen i filmen, men det var nog den tråkigaste film jag sett. Handlar om några unga killar under en sommar som bara gör INGENTING. Dom vet inte vad dom ska hitta på. Jag satt där och ville ta tag i dom här killarna och ruska dom och skrika "Gör NÅGONTING!" Fast då menade jag inte bränna bilar förstås. Skaffa en hobby. Vad som helst. Dom få vuxna som var med i filmen var inte bättre dom. Dom satt på ett café och drack öl och pratade om ingenting.
Kul att du tittade på bilderna på min lilla buse Izzy.

http://fotoentusiastenfotoblogg.blogg.se

 
Pialotta

Pialotta

4 augusti 2010 00:22

Så sant.. undra varför? Har väl ingenting för sig .. brist på andra nöje helt enkelt.. visst blir man förbannad..

http://caffepaus.blogg.se/2010/august/noje.html

 
Ingen bild

JJ

4 augusti 2010 08:43

Vilket nöje, tänker dom inte på växthuseffekten våra upplysta tonåringar;-)

 
Mimmi

Mimmi

4 augusti 2010 08:44

Ja vad säger man, tragiskt om man tycker det är ett nöje att förstöra andras ägodelar.

http://malanutt.se

 
Glimz

Glimz

4 augusti 2010 23:03

Vissa har ett annorlunda nöje.....
Kramen :)

http://ninz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Måndag 19 feb 17:15

Hu förra veckan var det riktig vinter här, fick skotta varje morgon och under all snö var isgatan kvar så man fick verkligen se sej för.         Nu har det tinat bort lite is men man får fortfarande se sej för, vore en katastrof om jag skull...

Av Monica och Jacob - Lördag 3 feb 16:03

Man har fått motion i vinter, snön har ju vräkt ner. Medan jag skottat har hundarna motionerat sej vilket ju inte är så tokigt.     Nu är det mindre roligt med all is man får gå försiktigt och se sej för har ju ingen större lust att hamna på...

Av Monica och Jacob - 21 augusti 2023 10:36

Mor skulle ha fyllt 90 år den 12/8 så vi tog och åkte till Edsbro tände ljus och bytte ut blommorna. Kalhyggena blir bara fler och fler på vägen mellan Rimbo och Edsbro, riktigt tragiskt att se eländet och absolut inte bra för klimatet som al...

Av Monica och Jacob - 2 augusti 2023 10:03

För att alla ska kunna bidra till ett smartare och mer hållbart samhälle har regeringen beslutat att alla elmätare ska bytas ut. Den nya mätare är förberedd för digitala tjänster och kan hjälpa dej hitta hushållets energitjuvar. Ärligt vem fan br...

Av Monica och Jacob - 30 juni 2023 11:10

Nu ska jag förvåna er med att tala om att jag träffat en riktigt bra och trevlig läkare på Närakuten. Ravindra hette hon och tog sej tid att gå igenom journalen och frågade och förklarade jag blev helt ställd kan jag tala om. Gav mej också ny med...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards