Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Monica och Jacob - 23 juli 2010 05:56

Min tumme börjar sakta återhämta sej och här blåser det nordliga vindar så jag fick korta av morgonpromisen pga att jag frös  HÄÄÄRLIGT.

  

I morgon fyller tumdödaren sju år och hamburgarna är inköpta, 4 st en till var hund. Snart ett halvår sedan vi tog bort dom elakartade juvertumörerna och hon är still going strong, dom knölar som kommit till har inte vuxit i alla fall vilket är ett gott tecken. Man vänjer sej konstigt nog med det mesta, visst kommer tankarna ibland på att hon är sjuk men så länge hon är så här pigg känns allt bra och varje dag en bonus.

     


  

Nog skulle det behövas regn alltid men för dom flesta växter är det i alla fall för sent så nu kan det lika gärna vara.Vildhallonen på den övre bilden har helt torkat ihop synd för dom är jättegoda och vi brukar plocka dom och frysa in.

  

Snårvindan är en riktig överlevare trots torkan är den grön och fin och blommar för fullt.

I går lyckades jag fota två fjärilar som behagade sitta still, är riktigt nöjd med resultatet.  


     

Ha en skön dag, här ska det inte bli mer än 20 grader och det tackar vi för    

Av Monica och Jacob - 23 juli 2010 05:30

MUSIK O FOTOAUTOMATEN # SVENSK GRUPP/ARTIST


Den här mannen har legar på listorna till och ifrån så länge jag kan minnas, tyvärr hittar jag ingen av mina gamla favoriter på JT så dom här får duga.

Sandelin har genom åren gjort en del låtar som jag gillat, den här bland annat

Kent finns väl inte så mycket att tillägga  bra är dom, inte allt men tillräckligt mycket för att dom ska få plats i låtsamlingen på Torpet. I just den här FF råder det delade meningar om vad kören sjunger egentligen  

Listan kan göras mycket längre men vi sätter stopp här och önskar en trevlig helg  

För att se fler bidrag  http://kafferasten.blogg.se       



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards