Direktlänk till inlägg 11 juni 2010

Musik o Fotoautomaten

Av Monica och Jacob - 11 juni 2010 05:15

MUSIK O FOTOAUTOMATEN/REGN O SOL

En låt som gör mej glad.

Vem kan glömma den här landsplågan.

Och till sist en riktig gammal goding från min barndom  konstigt dom sitter kvar i bakhuvudet alla pappas favoriter.

För fler musikbidrag http://kafferasten.blogg.se/

Lägger in ett bonusklipp, har aldrig förstått mej på hur dom kunnat gå i dessa skor på Catwalken. Men som synes finna det dom som har problem  


Ha en skön helg  

 
 
Pialotta

Pialotta

12 juni 2010 00:17

Catwalken:) ja jösses jag fattar inte alls hur de kan gå över huvud taget med de rangliga benen och så höga klackar.. inte alls konstigt de trillar till så där.. It keeps raining.. det var en stund sedan jag hörde den:) Gammal goding verkligen.. nu hoppas jag det funkar med den där Herr Linky.. vet i fasiken vad som är fel på honom.. han trilskas ganska så ofta:(
Ha de.. varit på studentfest och just kommit hem.. Jag fattar nada.. mitt äldsta barnbarn student och snart i juli 19 år..

http://kafferasten.blogg.se

 
Lena

Lena

12 juni 2010 07:44

Riktiga godingar denna veckan. Summer in the city gillar jag verkligen, den är störtskön låt. Roligt klipp från catwalken. Med sådana höga klackar är det kanske inte så konstigt om olyckan är framme ibland. Roligt såg det ut i alla fall och jag fick mig ett gott skratt.
Trevlig helg.....Lena

http://blogg.aftonbladet.se/artan

 
Ingen bild

JJ

12 juni 2010 08:12

Härlig musik och catwalken haha;-)

 
Misswhatsit

Misswhatsit

12 juni 2010 11:02

Härlig musik! Jag gillar Bob Marleys röst. Fats Dominos låt var också fin. Den har jag aldrig hört tidigare. Summer in the City hörde man till leda när den var poppis. Den väcker gamla goda minnen till liv.:)

http://misswhatsit.blogg.se

 
MarySaintMary

MarySaintMary

13 juni 2010 18:30

Bra jobbat, tre bra låtar på raken! *gillar*

http://marysaintmary.wordpress.com

 
Erik "Semlan"

Erik "Semlan"

14 juni 2010 21:38

Härligt att få skratta åt modellen som vobblar fram med de där oranga dojorna. :-) Fats Domino den låten var ny för mig. Riktigt bra, kul!

http://erik56.blogg.se/2010/june/vaderlatar.html

 
Camilla \\\\\\\\\\\\\\\"Lillagul\\\\\\\\\\\\\\\"

Camilla \\\\\\\\\\\\\\\"Lillagul\\\\\\\\\\\\\\\"

16 juni 2010 20:43

Dom två första låtarna kände man allt igen.
Roligt klipp på den stackars modellen på Catwalken :)
En annan kan ju inte ens gå i trätofflor *fniss*

http://camillalillagul.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Onsdag 24 april 16:19

Just som man satt på sommardäcken kom snön, vaknade upp till ett vinterlandskap igen. Oroar mej för blommorna och jordgubbarna som ju frös ner förra året men än så länge verkar dom klarat sej trots minusgrader på nätterna. I år blir det ...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards