Direktlänk till inlägg 2 april 2010

Veckans tema

Av Monica och Jacob - 2 april 2010 07:00

Veckans tema på inspiration och kreativitet är familj

Kullen bildade en lite familj när andmamman lämnade dom, dom höll ihop hela hösten.        

Här är en som håller ett vakande öga över sin familj.

För fler temabidrag http://bilduppdraget.wordpress.com/

 
 
Ingen bild

Rantamor-På Näthinnan

3 april 2010 11:39

Hej hopp. Kunde ana en vovve på din familjebild =)
Kul foto och visst ser vovven vakande ut, vaktar säkert dig och din familj.
Vi hade en sån liten vaktare vi med när barnen var små, men vi hade lånat den som fodervärd av försvaret. Men hon blev nog kvar i tjänst. =0

Andfamiljen var gulliga får mig att minnas min barndom...ja jag var inte en anka....tror jag.
Men huvvva inte släkt med Anna Anka iallafall..

Ha fortsatt bra helg.

 
marie-louise

marie-louise

3 april 2010 12:17

Härliga bilder på temat familj. Glad Påsk

http://www.mittvilorum.blogspot.com

 
Ingen bild

JJ

3 april 2010 14:53

Skönt när någon vakar över en;-)

 
Daniela

Daniela

3 april 2010 18:17

Fina bilder på temat, jag känner igen den där blicken från en av mina familjemedlemmar :) underbar!

http://danielasfoto.bloggsida.se/fotoutmaning-lord

 
Beate

Beate

3 april 2010 18:50

Så du tänkte också på en liten ankfamilj.
Men hunden får ändå bli min favorit: ett helt suveränt kort. Då jag är hundrätt skulle jag dock inte våga mig närmare en 50 meter;-)

http://bp-computerart.blogspot.com

 
LissenTo

LissenTo

3 april 2010 20:55

Tycker hunden har en mild och fin blick. Vakar säkert över de sina på ett bra sätt. (Och ni över er hund också, man bryr sig om varandra)
Kram och ha en fortsatt skön påsk. // Lissen

http://lissento.blogg.se

 
Ingen bild

Yvonne

3 april 2010 20:59

Happy familys,
Kram

 
Ingen bild

Siv

4 april 2010 19:54

Visst är det Zeus vakande öga eller hur, ingen annan kan se så rar ut;-)
Kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Onsdag 24 april 16:19

Just som man satt på sommardäcken kom snön, vaknade upp till ett vinterlandskap igen. Oroar mej för blommorna och jordgubbarna som ju frös ner förra året men än så länge verkar dom klarat sej trots minusgrader på nätterna. I år blir det ...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards