Direktlänk till inlägg 30 oktober 2009

Frost

Av Monica och Jacob - 30 oktober 2009 05:43

Vitt på taket,-0,4 friskt och skönt och framförallt torrtGlad

GRATTIS till mej som har namnsdag idag, Elsa heter jag efter mormor och som tonåring var det inte roligt med det namnet. Nu har man ju blivit (lite)Skrattande äldre så man har förlikat sej med det så att säga, förresten är det ju inne att heta Elsa igen.

  


  

Två bilder på Signe, undrar om hon är den enda schäfern i Sverige som väntatFörvånad till hon blev fyra år med att resa örat.


Undrar också varför man ska behöva känna sej som en landsförädare bara för att man inte tar sprutan mot Svininfluensan, i mitt fall finns det en anledning har ingen lust att riskera att bli grönsak för att skydda andra.Konstigt man uppmanar inte alla att ta vaccin mot vanlig influensa som kommer varje år, borde man inte det för att skydda våra gamlingar som vissa år dör i tusental.Bara en liten undran??

  

Ha en skön helg där uteFlört/Monica


 
 
Malin

Malin

30 oktober 2009 08:39

Tja.. jag skriver på vit bakgrund med svart text jag :D

Ja.. flitig skrivare är du.. ja försöker osså hålla igång två, men det går sådära ;)

Trevlig helg

KRAM

http://pipi.info.se

 
Ingen bild

Monica

30 oktober 2009 09:24

Skönt att veta, även jag ser vit bakgrund med svart text.
Du nyhetens behag, kroknar nog snart igen;-)

 
Ingen bild

Susan

30 oktober 2009 14:54

Flitiga Monica som sterio bloggar :):)

Skriver väl trevlig helg och Happy halloween här istället för i G-boken.

Puss

 
Ingen bild

Yvonne

30 oktober 2009 22:48

skriver både här o där.fnizz
Har ju själv blivit farmor och blivit av med tänder,ha ha
har ej heller tagit sprutan,
Trevlig helg

 
Ingen bild

Monica

5 november 2009 13:35

Ja du Yvonne vi har det inte lätt du och jag, blir väl flytande föda till slut ASG

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Av Monica och Jacob - Lördag 30 mars 17:11

Ja vad säger man, måste ha varit en jävla smäll stackars människor som bor där. Man är inte säker någonstans nu för tiden, hur kunde det bli så här vi lite äldre som har något att jämföra med ser ett land i totalt förfall. Skulle inte vilja va...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards